МЛИНІВСЬКИЙ МНВК ГоловнаРеєстраціяВхід Неділя
05.05.2024
21:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Будова та експлуатація автомобіля [63]
Основи керування та безпеки руху [16]
Охорона праці [0]
Етика та культура водіння [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Для водіїв 
Головна » Статті » Водій автотранспортних засобів категорії С,С1 » Будова та експлуатація автомобіля

Тема 14 Несправності та ТО механізмів двигуна (КШМ, ГРМ).

Несправності та ТО механізмів двигуна (КШМ, ГРМ).

Характерні несправності кривошипно-шатунного механізму:

1) стукіт та шум у двигуні:
глухі стуки при переході на велику частоту обертання колінчастого вала, 
(причина - спрацювання корінних і шатунних підшипників колінчастого вала);
дзвінкі металеві стуки при різкій зміні частоти обертання колінчастого вала 
(причина - спрацювання поршневих пальців, бронзових поршневих втулок);
2) збільшення зазорів між спряженими деталями:
зниження компресії, утруднений запуск двигуна, збільшена витрата масла, димний випуск відпрацьованих газів 
(причини : а) спрацювання поршнів, гільз, поршневих кілець, прокладок головок блока; б) залягання поршневих кілець).

Характерні несправності механізму газорозподілу:

1. Нещільне прилягання клапанів до гнізд виявляється такими ознаками:
- зменшенням компресії,
- періодичними ударами у впускному або випускному трубопроводі,
- зниженням потужності двигуна.
2. Неповне відкриття клапанів. Характеризується:
- зменшенням потужності двигуна,
- стуками в головці блока.

Технічне обслуговування КШМ і ГРМ

Причина - великий зазор між стержнем клапана та носком коромисла.
При проведенні ТО кривошипно-шатунного механізму здійснюють прослуховування двигуна та вимірювання компресії – тиску в циліндрах в кінці такту стиску.
Заміри компресії. Запустити двигун і прогріти його. Від'єднати проводи від свічок, протерти гнізда навколо свічок і викрутити свічки. Повністю відкрити повітряну і дросельні заслінки карбюратора. Встановити гумовий наконечник компресометра в отвір для свічки. Повернути колінчастий вал на 8 - 10 обертів. Нормальна величина компресії - 7 - 7,5 кгс/см2 (ГАЗ-53). Різниця тиску в окремих циліндрах не повинна бути більшою 0,5 - 0,7 кгс/см2.
Прослуховування двигуна можна здійснювати за допомогою трубчастого стетоскопа. Для прослуховування необхідно завести двигун та впевнитись у відсутності підтікання масла, палива, охолоджувальної рідини, перевірити тиск в системі мащення.
При проведенні ТО газорозподільного механізму здійснюють регулювання теплового зазору. Для цього слід встановити поршень 1-го циліндра в ВМТ кінця такту стиску, для чого повертати колінчастий вал рукояткою до тих пір, поки відкриється, а потім закриється впускний клапан 1-го циліндра. Обертати колінчастий вал до суміщення риски на шківі з позначкою ВМТ на покажчику (ГАЗ-53).


1- щуп, 2- регулювальний гвинт, 3- контрогайка, 4- коромисло, 5- стержень клапана 
Перевірити зазори між коромислами 4 і клапанами 1 (щуп товщиною 0,25 мм буде проходити вільно, а 0,30 мм - не буде проходити). Допускається зменшення зазору до 0,15 - 0,20 мм у клапанів, розміщених по краях головки: першого і восьмого впускних, четвертого і п'ятого випускних. При необхідності змінити зазор, ослабивши контргайку, регулювальним гвинтом 3. Повертаючи колінчастий вал кожного разу на 90°, перевірити і відрегулювати зазори в 5, 4, 2, 6, 3, 7 і 8 циліндрах. 

Категорія: Будова та експлуатація автомобіля | Додав: doom02 (03.11.2016)
Переглядів: 1272 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz