МЛИНІВСЬКИЙ МНВК ГоловнаРеєстраціяВхід Неділя
05.05.2024
19:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Будова та експлуатація автомобіля [63]
Основи керування та безпеки руху [16]
Охорона праці [0]
Етика та культура водіння [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Для водіїв 
Головна » Статті » Водій автотранспортних засобів категорії С,С1 » Будова та експлуатація автомобіля

Тема 17 Основні несправності і ТО систем охолодження й мащення

Основні несправності і ТО систем охолодження й мащення.

Основні несправності системи охолодження

№пп

Несправність

Причина

1

Перегрівання двигуна

- недостатній рівень охолодної рідини в системі охолодження; 
- пробуксовування паса вентилятора в разі слабкого його натягу або внаслідок замаслювання; 
- утворення накипу в сорочці охолодження блока циліндрів і головці; 
- неправильна робота термостата, заїдання його в закритому положенні.

2

<Переохолодження двигуна

- заїдання жалюзі у відкритому положенні внаслідок недостатнього їх змащення; 
- несправність термостата, заїдання його в відкритому положенні;

3

Підтікання охолоджувальної рідини

- послаблення кріплення хомутів шлангів, кріплення головок блока циліндрів; 
- пошкодження шлангів, ущільнювальних прокладок; 
- спрацювання самопіджимного сальника рідинного насоса.


 

Технічне обслуговування системи охолодження двигуна:
1. Щоденне технічне обслуговування:
- Перевіряють рівень охолоджувальної рідини в радіаторі
- перевірити відсутність підтікання рідини в системі охолодження,
2. Технічне обслуговування - ТО-1:
- перевірити натяг паса привода рідинного насоса і вентилятора і, при необхідності, відрегулювати їх натяг.
3. Технічне обслуговування ТО-2:
- підтягти кріплення всіх приладів системи охолодження.
- перевірити роботу жалюзів, стан підшипників водяного насоса
- перевірити роботу термостата
4. Сезонне технічне обслуговування:
- промити систему охолодження.

Основні несправності системи мащення

№пп

Несправність

Причина

1

Зниження тиску масла або його відсутність

- низький рівень масла в піддоні картера двигуна
- підвищення температури масла і недостатня її в'язкість; 
- засмічення маслоприймача; 
- заїдання редукційного клапана у відкритому положенні;
 - спрацювання вкладишів колінчастого вала; 
- несправність масляного насоса та його привода.

2

Збільшений тиск масла

- застосування масла підвищеної в'язкості (густе масло) ;
 - заїдання редукційного (запобіжного) клапана насоса в закритому положенні.

1. Щоденне технічне обслуговування:
- Перевіряють рівень масла в картері двигуна за допомогою щупа
- перевірити відсутність підтікання масла в системі мащення,
- 2. Технічне обслуговування - ТО-1:
-  Очистити центрифугу або замінити масляні фільтра
3. Технічне обслуговування ТО-2:
- виконати  роботи ТО-1
- замінити масло в піддоні картера двигуна 
4. Сезонне технічне обслуговування:
- промити систему змащення двигуна і замінити сорт масла залежно від пори року.

Категорія: Будова та експлуатація автомобіля | Додав: doom02 (03.11.2016)
Переглядів: 2627 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz