Основні несправності та ТО системи живлення карбюраторного двигуна
№пп |
Несправність |
Причина |
1 |
Карбюратор готує бідну пальну суміш (чути постріли в карбюратор) |
- низький рівень палива в поплавковій камері карбюратора
- неповне закриття повітряної заслінки при запуску двигуна
- засмічення паливних жиклерів і збільшення діаметру повітряних жиклерів
- негерметичність кріплення карбюратора
- зношування важеля привода бензонасоса або підсмоктування |
2 |
Карбюратор готує багату пальну суміш (чути постріли в вихлопну трубу) |
- збільшений рівень палива в поплавцевій камері карбюратора
- неповне відкриття повітряної заслінки при прогрітому двигуні
- нещільне закриття голки поплавка
- порушена герметичність клапана економайзера
- порушене регулювання якості суміші системи холостого хода
- засмічення повітряних жиклерів або збільшення діаметру паливних |
3 |
При різкому відкриттю дросельної заслінки двигун глохне |
- не працює прискорювальний насос, негерметичність зворотного клапана
- засмічення розпилювача прискорювального насоса
- заїдання нагнітаючого клапана прискорювального насоса |
ТО системи живлення карбюраторного двигуна
При ЩТО :
- перевіряють оглядом герметичність з’єднань системи живлення
- перевіряють рівень палива в паливному баку
При ТО-1:
- перевіряють надійність кріплень приборів системи живлення
- перевіряють справність привода керування карбюратора
- зливають відстій з паливних фільтрів та промивають їх
- промивають на замінюють масло в повітряному фільтрі
При ТО-2
- виконують роботи ТО-1 - перевіряють та регулюють рівень палива в поплавцевій камері карбюратора
- регулюють карбюратор на холостий хід
При сезоном ТО
- знімають та промивають карбюратор і бензонасос
- промивають паливний бак
- продувають повітрям паливо проводи
|