МЛИНІВСЬКИЙ МНВК ГоловнаРеєстраціяВхід Вівторок
24.12.2024
20:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Будова та експлуатація автомобіля [63]
Основи керування та безпеки руху [16]
Охорона праці [0]
Етика та культура водіння [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Для водіїв 
Головна » Статті » Водій автотранспортних засобів категорії С,С1 » Будова та експлуатація автомобіля

Тема 13 Основні несправності і ТО підвіски

Основні несправності і ТО підвіски

Сучасні автовиробники велику увагу приділяють надійності і комфортності підвіски.  Але якість доріг в нашій країні зводить нанівець ці зусилля, а автомобіліст періодично стикається з несправностями підвіски. 
Несправності підвіски можуть виникнути несподівано (наприклад, при наїзді на перешкоду) або проявлятися поступово. Одні несправності, якщо вони не усунуті вчасно, можуть послужити причиною появи інших, більш серйозних несправностей. 
Про виникнення несправності підвіски свідчать різні непрямі ознаки: 

    - відхилення автомобіля від прямолінійного руху (відведення убік); 
  -    коливання (розгойдування) автомобіля при поворотах і гальмуванні; 
    - вібрація при русі; 
    -  стуки в підвісці під час руху; 
    -  підвищений або нерівномірний знос шин. 

При визначенні несправностей підвіски необхідно враховувати, що зазначені зовнішні ознаки супроводжують також і несправності рульового управління. Встановлення конкретної несправності підвіски виробляється, як правило, при детальному огляді, тестуванні і дефіктації  елементів підвіски.

 

Несправність

 

Причини

Відведення убік при русі

       порушення кута установки передніх коліс; 
         ушкодження верхньої опори амортизатора;

Розгойдування при поворотах і гальмуванні

     несправності амортизатора;

Вібрація в русі

     порушення кута установки передніх коліс; 
     несправний  амортизатор

Стуки в русі 
 

     поломка пружини; 
     несправності амортизатора; 
     знос гумометалевих або кульових елементів кріплення підвіски

Підвищений або нерівномірний знос шин

     порушення кута установки передніх коліс; 
     деформація важеля підвіски; 
     знос гумометалевих або кульових елементів кріплення підвіски

 

Роботи які виконуються при технічному обслуговувані (ТО) підвіски автомобіля

При ЩО

Перевірити оглядом стан рами, ресор, коліс і шин, тиск в шинах.

При ТО-І

Перевірити (відрегулювати) підшипники маточин коліс. Перевірити (закріпити) стрем'янки, пальці ресор, гайки коліс. Змастити пальці ресор, шворні поворотних цапф. Перевірити стан передньої підвіски. Перевірити стан шин, видалити сторонні предмети.

При ТО — 2

Оглянути стан балки передньої осі.

Перевірити (відрегулювати) величину сходження передніх коліс. Візуально перевірити відсутність перекосу мостів. Перевірити стан рами, ресор, амортизаторів, дисків, ободів. Закріпити хомутики ресор, стрем'янки, пальці ресор.

Зняти маточини, промити, перевірити стан підшипників і, замінивши мастило (Літол-24), відрегулювати підшипники.

Переставити колеса відповідно до схеми.

 При СО

Один раз на рік замінити рідину в амортизаторах (АЖ-12 Т).

Категорія: Будова та експлуатація автомобіля | Додав: doom02 (04.11.2016)
Переглядів: 1544 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz