МЛИНІВСЬКИЙ МНВК ГоловнаРеєстраціяВхід Вівторок
24.12.2024
19:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Будова та експлуатація автомобіля [63]
Основи керування та безпеки руху [16]
Охорона праці [0]
Етика та культура водіння [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Для водіїв 
Головна » Статті » Водій автотранспортних засобів категорії С,С1 » Будова та експлуатація автомобіля

Тема 15 Основні несправності та ТО рульового керування

Основні несправності та ТО рульового керування

Основні несправності рульового керування

№ пп Несправність Причини
1 Збільшений вільний хід кермового колеса - люфт в шарнірних з’єднаннях рульових тяг 
- послаблення кріплення картера рульового механізму
- збільшений зазор в шліцевих з’єднаннях (рульове колесо-вал рульового колеса, вал сошки-сошка )
- не відрегульовані підшипники маточин коліс 
- неправильно відрегульоване зачеплення між роликом і черв’яком
2 Підтікання масла - спрацювання сальників 
- тріщини в картері рульового механізму
3 Важкий поворот рульового колеса - неправильно відрегульоване зачеплення між роликом і черв’яком
- відсутнє мащення в рульовому механізмі 
- відсутнє мащення або провернулися втулки шворнів поворотного кулака


 

ТО рульового керування

 

При ЩТО


- перевіряють стан шарнірних з’єднань рульових тяг, кріплення рульової сошки , люфт рульового колеса

При ТО-1


- перевіряють кріплення рульового механізму, рівень масла в картері рульового механізму, люфт в шворнях і підшипниках маточин коліс, змастити шарніри тяг рульового керування мастилом Літол-24

При ТО-2


- виконують роботи ТО-1
- регулюють зазор між черв’яком і роликом
- замінюють мастило 

Категорія: Будова та експлуатація автомобіля | Додав: doom02 (04.11.2016)
Переглядів: 680 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz