Основні несправності та ТО рульового керування
Основні несправності рульового керування
№ пп |
Несправність |
Причини |
1 |
Збільшений вільний хід кермового колеса |
- люфт в шарнірних з’єднаннях рульових тяг
- послаблення кріплення картера рульового механізму
- збільшений зазор в шліцевих з’єднаннях (рульове колесо-вал рульового колеса, вал сошки-сошка )
- не відрегульовані підшипники маточин коліс
- неправильно відрегульоване зачеплення між роликом і черв’яком |
2 |
Підтікання масла |
- спрацювання сальників
- тріщини в картері рульового механізму |
3 |
Важкий поворот рульового колеса |
- неправильно відрегульоване зачеплення між роликом і черв’яком
- відсутнє мащення в рульовому механізмі
- відсутнє мащення або провернулися втулки шворнів поворотного кулака |
ТО рульового керування
При ЩТО
- перевіряють стан шарнірних з’єднань рульових тяг, кріплення рульової сошки , люфт рульового колеса
При ТО-1
- перевіряють кріплення рульового механізму, рівень масла в картері рульового механізму, люфт в шворнях і підшипниках маточин коліс, змастити шарніри тяг рульового керування мастилом Літол-24
При ТО-2
- виконують роботи ТО-1
- регулюють зазор між черв’яком і роликом
- замінюють мастило
|