МЛИНІВСЬКИЙ МНВК ГоловнаРеєстраціяВхід Вівторок
24.12.2024
19:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Будова та експлуатація автомобіля [63]
Основи керування та безпеки руху [16]
Охорона праці [0]
Етика та культура водіння [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Для водіїв 
Головна » Статті » Водій автотранспортних засобів категорії С,С1 » Будова та експлуатація автомобіля

Тема 7 Міжосьовий диференціал

Міжосьовий диференціал

Міжосьовий диференціал встановлюється на автомобілях з двома задніми провідними мостами (КамАЗ-5320, ЗІЛ-130) і служить для рівномірного розподілу крутного моменту між двома провідними мостами. В міжосьовій диференціалі передбачено механізм блокування, яким можна блокувати обидва мости, що значно знижує буксування ведучих коліс на ковзних ділянках доріг, підвищуючи прохідність автомобіля.
Будова міжосьового диференціала

Міжосьовий диференціал автомобіля КамАЗ-5320 (рис, 134) складається з картера 1, прикріпленого до склянки підшипників вала ведучої шестірні 16 середнього ведучого моста. Усередині картера встановлені чашки 2 і 6 диференціала. Між чашками змонтована хрестовина 5, а на шипах її - вільно конічні шестерні-сателіти 4, що знаходяться в постійному зачепленні з напівосьові мі.шестернямі 3 і 7. Шестерня 3 своїми внутрішніми шлі¬цамі встановлена ​​на валу 17 і передає через нього обертальний момент на провідну шестерню головної передачі заднього моста. Сама ж вона може вільно обертатися в чашці 2 диференціала, а також разом з ним. Напівосьові шестерня 7 шлицами з'єднана з шестірнею 16 головної передачі середнього моста. На її хвостовике є зубчастий вінець 11 для блокування диференціала. На вінець одягнена муфта 9 блокування, яка через вилку 10 з'єднана з пневмоприводом механізму блокування. На чашці 6 також виконаний зубчастий вінець 8 для блокування диференціала. Шестерня 7 може вільно обертатися в чашці 6 диференціала, а також разом з ним.
Працює міжосьовий диференціал так.
При русі автомобіля по сухій дорозі з несблокірованним диффе-ренціалом крутний момент передається на чашки 1 і 6 та від них на хрестовину 5, сателіти 4 і напівосьові шестерні 3 і 7. Шестерня 3 через вал 17 передає крутний момент на провідну шестерню головної передачі заднього моста (на малюнку не показано), а шестерня 7 - на провідну шестерню 16 головної передачі середнього міст отже, крутний момент передається до обох мостах і автомобіль рухається.
Під час руху по мокрій і слизькій дорозі необхідно виключити прослизання коліс провідних мостів. Для цього включають блокування диференціала, повернувши рукоятку в кабіні автомобіля. При цьому повітря з пневматичних балонів гальмівного приводу по трубопроводу 15 підводиться в камеру 14 механізму блокування, де, впливаючи на діафрагму, вигинає її і переміщує шток 12, а він через вилку 10 - муфту. Вона внутрішніми зубами знаходить на зубчастий вінець 8 чашки 6 диференціала, з'єднуючи її та шестерню 16 як одне ціле, що дозволяє обертатися провідним шестерням головних передач середнього та заднього мостів з однаковою частотою, що і потрібно було отримати. В цьому випадку колеса одного з мостів знаходяться в більш сприятливих умовах, вони і рухають автомобіль. Після подолання автомобілем важкої ділянки диференціал необхідно розблокувати. Для цього достатньо рукоятку в кабіні встановити у вихідне положення, повітря з камери виходить в атмосферу під тиском пружини 13, що впливає на діафрагму, і вилка виводить муфту із зачеплення із зубчастим вінцем 8.

Категорія: Будова та експлуатація автомобіля | Додав: doom02 (03.11.2016)
Переглядів: 1205 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz